الزام رگولاتوری به مخابرات؛
خط تلفن ثابت برای متقاضیان باید یك ماهه دایر شود
سئو سی: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدت زمان دایری هر خط تلفن ثابت را یك ماه اعلام و مخابرات را ملزم كرد كه خطوط متقاضیان را ظرف مدت یك ماه نصب كند.
به گزارش سئو سی به نقل از مهر، وحید مختاری مدیركل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام نمود: شركت مخابرات ایران باید حداكثر یك ماه سپس تاریخ درخواست متقاضی خط تلفن ثابت در نواحی شهری، سرویس مشترك را دایر كرده و به وی تحویل دهد. وی ادامه داد: با عنایت به الزامات پروانه ای پیش بینی شده برای شركت مخابرات ایران و در امتداد تحقق دولت الكترونیك و تسهیل در دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، سامانه ثبت نام اینترنتی تلفن ثابت شركت مخابرات پارسال به راه افتاده است و هم اكنون متقاضیان می توانند به صورت الكترونیكی برای تلفن ثابت ثبت نام كنند. مختاری اشاره كرد: علاوه بر سامانه ثبت نام اینترنتی متقاضیان خط تلفن ثابت در سطح كشور می توانند با بازگشت به دفاتر امور مشتركین و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام سرویس تلفن ثابت و دریافت كد رهگیری اقدام نمایند و با استفاده از كد رهگیری وضعیت دایری خط تلفن درخواستی خودرا پیگیری كنند. این مقام مسئول در رگولاتوری اشاره كرد: در صورتیكه عوامل فروش شركت مخابرات ایران درخواست حضوری متقاضی را برای ثبت سرویس تلفن ثابت نپذیرند، متقاضی می تواند با بازگشت به آدرس اینترنتی www.۱۹۵.cra.ir و یا تماس با سامانه تلفنی رسیدگی به شكایات ۱۹۵، شكایت خودرا ثبت كند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب