پیشنهاد متا برای کاهش نگرانی مقامات انگلیس
به گزارش سئو سی، به قول ناظر رقابت انگلیس شرکت متا پیشنهاد کرده تا استفاده از داده های تبلیغاتی کسب وکارهای دیگر را برای سرویس فیسبوک مارکت پلیس کم کند تا بدین سان نگرانی های رگولاتور کاهش پیدا کند.
به گزارش سئو سی به نقل از ریوترز، سازمان رقابت و بازارهای انگلیس(CMA) قصد خود برای قبول این تعهدات را اعلام نمود که طبق آن آگهی دهندگان می توانند از تخصیص داده هایشان برای ارتقای پلت فرم تبلیغات طبقه بندی شده فیس بوک مارکت پلیس انصراف دهند. مایکل گرنفل مدیر اجرایی CMA در اینباره می گوید: کاهش ریسک استفاده ناعادلانه متا از داده های کسب و کارهایی که در پلتفرمش تبلیغ می کنند کمک حال خیلی از کسب وکارهای انگلیسی است که در این پلت فرم فعالیت می نمایند. او در اینباره می افزاید: ما مشغول مذاکره در رابطه با این تعهدات هستیم که به اعتقاد ما در این مرحله نگرانی هایمان را برطرف می کند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب